Jak Zarobiłem +7 600 000 zł Na Sprzedaży Kursów Online i Coachingów Bez Bycia Popularnym Influencerem
Poznaj metodę sprzedaży kursów online, która generuje mi +500 000 zł miesięcznie, na co poświęcam 3-4 godziny dziennie. Bez codziennego wrzucania postów w social media.
Autor: Adam Kamizelich (Przedsiębiorca)
*Wolałbym nie chwalić się takimi rzeczami w internecie (nawet nie wrzucam ostatnio nic na Instagram) ale wiem, że ludzie oczekują jakiegoś dowodu potwierdzającego, że to co mówię to prawda.
W samy sierpniu w 2024 roku sprzedałem kursy i programy coachingowe za 1 111 799 zł.
Nie będę jednak ściemniał, że 100% tej kwoty to był zysk.
W tym samym miesiącu wydałem 234 652,71 zł na płatną reklamę. Na Facebooku, Youtubie i Instagramie.
Co i tak daje fajną sumę 877 146,29 zł zysku w miesiąc (przed opodatkowaniem).
Wszystko wygenerowałem pracując z domu, wychowując 4-kę dzieci i mając mały 3-osobowy zespół, który mi pomaga.
Dlaczego się tym dzielę?
Dostaję sporo pytań od innych twórców online, którzy często pytają mnie o radę. Zawsze chętnie dzielę się swoją wiedzą więc postanowiłem napisać ten artykuł, by mógł dotrzeć do większej ilości osób.
Po drugie mam dość innych guru, którzy promują metody promocji kursów, które już dawno nie działają lub są niedopasowane do danej osoby.
Kim jestem?
1. Zweryfikuj swój pomysł na kurs/coaching, zanim zaczniesz tworzyć produkt
To jest etap, na którym "wykłada" się najwięcej osób.
Wielu twórców spędza tygodnie a czasem miesiące na tworzeniu kursu.
Następnie wypuszcza go w świat i...
SPRZEDAŻ ZNACZNIE PONIŻEJ OCZEKIWAŃ LUB JEJ BRAK.
Widziałem to zbyt wiele razy.
Niestety dobry produkt sam się nie obroni.
Dobry produkt potrzebuje jeszcze lepszego marketingu.
Właśnie dlatego NIGDY nie tworzę produktu, zanim nie mam 100% pewności, że kurs/coaching będzie się sprzedawał jak ciepłe bułeczki.
W jaki sposób sprawdzam czy rynek chce produktu?
Oto jak działa mój proces w odróżnieniu od klasycznego podejścia:
Widzisz różnicę?
W ciągu kilku dni jestem w stanie zweryfikować pomysł na kurs/coaching/ebook.
Nie marnuję czasu na tworzenie produktu gdy nie mam pewności, że będzie hitem sprzedażowym.
Mam na to zbudowany cały proces.
Dzięki temu mam pewność na poziomie 90%, że jest popyt na dany produkt.
2. Wybierz odpowiedni lejek sprzedażowy
To kolejny etap, na którym sporo osób podejmuje złe decyzje.
Kojarzysz reklamy różnych guru, którzy twierdzą, że istnieje jeden magiczny lejek sprzedażowy, który pasuje do każdego produktu?
- Hybrydowy lejek sprzedażowy
- Lejek tripi-wire
- Lejek high ticket
- Lejek webinarowy
Pozwól, że będę z Tobą w 100% szczery: NIE MA JEDNEGO MAGICZNEGO LEJKA!
Wszystko zależy od Twojej indywidualnej sytuacji.
Wyróżniam 3 główne metody sprzedaży kursów i coachingów.
1. Automatyczna sprzedaż taniego produktu za 29-99 zł
2. Sprzedaż webinarem/autowebinarem produktu za 500-3 000 zł
3. Sprzedaż high-ticket przez telefon produktu za 3 000-50 000 zł
3. Rozpocznij płatną promocję. Zapomnij o organicznych zasięgach
Gdy startujesz od zera - zapomnij o organicznych zasięgach w social media.
Zapomnij o dodawaniu postów na Instagram.
Zapomnij o nagrywaniu filmów na Youtube.
Zapomnij o tworzeniu TikToków.
Na samym początku nie ma to żadnego sensu.
Powinieneś w 100% skupić się na płatnej reklamie. Na start polecam Facebook i Instagram.
Sam wydaję średnio 3 000 zł dziennie na płatną reklamę na FB/IG.
Twoim celem jest, by każda złotówka wydana na reklamę zwracała Ci się 2, 5 a nawet 10-krotnie.
To się nazywa ROAS.
W skrócie: jeśli wydajesz 100 zł na kampanię i masz 500 zł sprzedaży, to Twój ROAS wynosi 5.0.
Ale teraz uwaga: ROAS nie ma żadnego znaczenia!
Może kojarzysz osoby, które chwalą się wysokim ROASEM typu 10-20.
Żadna z tych osób nie mówi jednak o zysku.
Osobiście wolę mieć niski ROAS ale duży zysk.
Tylko popatrz:
Niski ROAS
Wysoki ROAS
Wydatki na reklamę: 1 000 zł
Sprzedaż: 20 000 zł
ROAS: 20.00
Zysk: 19 000 zł
Wydatki na reklamę: 100 000 zł
Sprzedaż: 300 000 zł
ROAS: 3.00
Zysk: 200 000 zł
Jak widzisz wyższy ROAS wygenerował mniejszy zysk niż ten niższy.
Nie daj się nabrać na osoby, który mówią o dużym ROASIE.
Zawsze pytaj o zysk i wydatki.
PODSUMOWUJĄC: płatna reklama codziennie powinna Ci generować sprzedaż i zyski. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Skaluj sprzedaż do +100k miesięcznie i więcej!
Gdy masz już produkt, który się sprzedaje oraz lejek sprzedażowy, który działa - czas zacząć skalować!
Wbrew pozorom przejście z poziomu 10 000 zł miesięcznie na 100 000 zł wcale nie wymaga 10x razy więcej pracy.
Czasami jest to tylko kwestia dodania oferty high-ticket.
Czasami wystarczy zacząć więcej wydawać na reklamę.
Czasami jest to kwestia zastosowania innego lejka sprzedażowego.
Tylko popatrz:
- Masz kurs za 47 zł
- Miesięcznie generujesz 467 sprzedaży
- Daje to 21 949 zł
- Na reklamę wydajesz 8 456 zł
- Daje Ci to zysk na poziomie 13 493 zł miesięcznie
Jak z takich wyników wyciągnąć +100 000 zł miesięcznie?
Tylko popatrz.
Co miesiąc masz 467 płatnych klientów.
Wystarczy, że 3% tych klientów kupi Twój coaching za 7 000 zł.
3% osób z 467 klientów to 14 osób.
14*7 000 zł = 98 000 zł
W tym wypadku dodanie do Twojej oferty produktu High-Ticket powoduje wzrost sprzedaży z 21 949 zł do 119 949 zł miesięcznie.
To tylko jeden z przykładów jak możesz szybko i w prosty sposób przejść do zarobków +100 000 zł miesięcznie.
Chcesz wydać swój kurs/ebook i dojść do 10 000 zł miesięcznie?
Jeśli TAK, to jesteś w dobrym miejscu
Ale UWAGA: nie mam Ci do sprzedania żadnego produktu!
Chcę Ci zaproponować coś innego.
Ty masz pomysł na kurs/program.
My mamy wiedzę i know-how jak to sprzedać i dobrze na tym zarobić.
Ty zajmiesz się dostarczeniem dobrego produktu - z czym też Ci pomożemy.
My zajmiemy się marketingiem, sprzedażą i wszystkimi kwestiami technicznymi.
Jak się rozliczamy?
Od zysku!
Jeśli wygenerujemy 100 000 zł zysku to dzielimy się tym zyskiem.
Tak naprawdę NIC NIE RYZYKUJESZ.
Ale UWAGA: mamy mocno ograniczone miejsca na takie współprace.
Nie współpracujemy z każdym. Szukamy tylko konkretnych osób.
Jeśli więc jesteś ekspertem w swojej dziedzinie i chciałbyś na tym dobrze zarobić, to możemy Ci w tym pomóc.
Napisz na: kontakt@inkubatorbiznesuonline.pl i napisz:
1. Kim jesteś
2. Jaki masz pomysł na kurs/program
Odpiszemy Ci jeszcze tego samego dnia i umówimy wspólne spotkanie.
Być może jeden e-mail dzieli Cię od rozpoczęcia z nami dużego projektu!
Do usłyszenia.
- Adam Kamizelich (przedsiębiorca & twórca produktów cyfrowych)